kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Friday 19 April 2013

shaqira the next is you . beware

aku tak tahu nak mula macam mana. assalamualaikum all. hmm kena twitlimit kat twitter. sebab bergaduh tadi kut. banyak sangat RT mention and tweet. hmmm so now bosan. tak tahu buat apaa. so berblog ajelah. hmm mula mula aku tgk lynn meroyan apee entah marah marah. as kawan aku care. so tanya whats the prob. pasal qira again. member qira siap masuk campur. so aku bekap lynn. if kawan dia boleh bekap qira why not me ? aku direct cakap dgn qira. siap mention. tp qira kutuk aku unmention. kata aku pendek gemuk. jumpa aku pun tak pernah. haha sweet stalker qira love you ! :* hahaha. nak habaq pasai tak matang. dia dah mcm matang sangatt. eh 

No comments:

Post a Comment