kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Thursday 12 July 2012

perempuan tu tak berterima kasih langsung ;)

wey....2bulan aku tak contact kau.. hahaha,,,,sumpah aku tak percaya... kau pkir semua salah aku kan? silap lah kalau kau fikir macam tu..tak baik tau.. dari fom2 kita bersama ..aku bersebab meninpu kau ..,.bukan atas dasar aku suka menipu kau arh...ayoo silappppp...... kau kawan dengan emma skg? ish2...dah banyak cerita pasal dia...depan kau yer r pakai tudung..hahaha...panadainye anak raoff oopssss :D pandai-2 lah kau nak hidup :D hahahahahahaha.... :D

No comments:

Post a Comment