kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Monday 24 June 2013

Hai saya kembali. Sebagai syu yang tetap dulu.

Hmmm assalamualaikum. Why ha aku mulakan entryy dengan mengeluhh. Sigh okeyy sigh, macam macam berlaku . Jadi dekat family.aku pada bulan 6 ni. Seriuss macam macammm. Ketawa gembira menangis berduka dan segala macam Yg berlakuu .. aku harapkan agar semua selesai dan family kembaliii bersatuuu. Insyaallah. amin yaaa .. rabbbb.
Thenn nak dijadikan ceritaa.  Aku rindu cinta marahh.wahhhh ada nama baruu ntuk diaaa. Hahahaha yaallah kuatkanlah hatii hambaa mu iniii yaalahh. Since always with twittaaa. Dah rapat deengan Baithi, dah keluar samaaa. Dgn lynnnnnnn semuaaa.hahaha friendssss okeyy. Atleastt kenal dari sekolkah. Bukan dariii. Twittaaa hahahaha

No comments:

Post a Comment