kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Sunday 28 October 2012

Dia Kembali :')

Alhamdulillah... :)
dengan kesabaran..Doa ...semua kembali normal.. aku berharap...tetapi aku tak memaksa..FINALLY...dia datang dengan cara baik...thankss maafkan saya , awak.. serius...enam bulan takde awk..terasa lainnya...masa kita bersama dlu..awak terlalu manjakan saya..sampai saya tak boleh berdikari...dengan tiba tiba awak pergi macam tu..saya faham masalah awak..kesakitan hati awak..saya sayang awak kawan ! serius...sejak 2008 kite kenal lagi :')

aku harap kepada her and him..please..just kawan and tak lebih dari tu..aku tak nak masalah berulang or wht..please bagi  aku dengan dia bahagia... aku minta tolong sangat..buang dendam ok.aku tahu..kita suma sama sayang dia..


No comments:

Post a Comment