kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Wednesday 25 April 2012

aSsAlAmUaLaIkUm



 ha? memang... penat aq tunggu dia dari pagi sampai malam.. tapi si dia tak sampai... takpelah.. dia tak kata janji pun kan?
kenapa aku bukan tempat luahan perasaan dia? nape mesti R? aq jahat ke? aku cuma harap kau tau aq sentiasa ada berbanding yang lain..setiap hari, hanya aku calling.. setiap hari aq permulaan text kau.. walaupun kau tak reply.. aq tak kisah.. ada kau text and calling aq? if ko tak buat mcam tu.. tak pe.. aq faham untuk kau berjinat cermat.. tapi nape ko boleh texting R? kenapa bukan aku yang sentiasa free? menangis juga aku.. **.. aq banyak tolong kau.. sebab aku sayang * aku ambil berat.. aku bukan nak soh kau ganti.. aku cuma harap aku boleh jadi "adik" yang rapat kepada kau.. aq takkan ungkit lagi apa yang aku tolong.. aku anggap kau dah macam kakak aq.. aku sayang kau dah macam kakak aq.. walaupun aku tak tau perasaan kau samada suka aku, atau pun menyampah.. aku dah tak nak jadi number one.. apa yang aku nak adalah only one.. kenal dengan orang macam kau memang menyusahkan aku.. tapi sangat membahgiakan aq.. sehingga hari ni, aku tetap ingin jadi terbaik dari yang terbaik.. sape kawan dia? A ?A? R? diorang lebih baik dari aq ke? dorang lebih mudah tlg ko ke kawan wahai kakak? aku sanggup lakukan ape saje umtuk persahabatan kita.. nape kau tak pandang? kawan yang lain juga yang kau tengok...

alhamdulillah..

aku masih mencuba... walaupun setiap hari aq sakit.. sakit hati,,, tapi apa aku boleh buat? aku bukan sape sape buat die... aku sedar siapa diriku ini..

No comments:

Post a Comment