kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Monday 16 April 2012

its her when im so happy *♥*

 hey pempuan... please ar.. jangan jadibatu api.. aku memang tk suka kau.. sebab dosa kau agknye bilik aq jadi panas,, kot..
aq bkn nk cakap sal kau.. aku nak cakap sal 14-4-2012.. perhh.. pergi mid wif systah... even dia tak anggap aku lil sys.. aq tak peduli.. aku ade.. kow ade? hahaha.. pasni mesti jarang jumpa.. masing-masing sibuk.. erm... nak buat cam mana... tanggujawab dalam hidup.. semua nak berjaya bukan? "BATTLESHIP" aku tengok dengan syss.. awesome sangat cerita tuh.. rasa nak lagi dan lagi... walaupun keluar tanpa duit yang banyak.. tapi tetap happy.. tu baru keikhlasan.. alhamdulillah.. aku happy setakat ini...*♥* *♥*

No comments:

Post a Comment