kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Friday 15 March 2013

aku dah tak kesah :D

hai assalamualaikum .
haaa memang bukan mood nk berblooger. sebab saya aktif di twiiter . mohon follow @syuadaaaa
hahahaha

dengar cerita minah E , minah A , minah R dan minah N fitnah saya kerana minah S :(
sedih hati sayaaaa. hahahahaa..lantak lah . saya tak kisah. fitnah tanpa bukti memang saya tak layan. jadi teruskanlah sampai kenyang.!!!
 hahahaha tapi capital S tu aku sayang dah macam kakak. :'( pergilah kau. aku malas dah nak cakap pape lagi dah.... so jaga diri baik2. cepat2 kahwin .

si that saya rapat dengan jaja , lynn dan baithi.

bukti diaaaaaaa !!
ni  dia cik jaja cik lynn dan cik baithi aka betty benafe. hahahahaha
haritu lepak dengan diorang..kutuk S. and mengumpat pasal minah dengkil mamat dengkil dan sebagainya. memang rasanya banyak dosa kami waktu tu . hahahaha tak apa. bukan selalu kan? haha lynn buka cerita pasal mona fendi , pastu nak balik takuttt. ni lah gambar last minit amik dalam surau. insaf sekejap.


PINDAH!!
 haaa pindah bukit mahkotaaa. satu permulaan yang baru dan sangat happy kate koooo. memang happy sangtttttt !! haha yelaaaa happy .. happyyy ! hope dapat kerja sini. :p merantau lagi. hahahaha,


GOGO MANCHESTER UNITED !!!

No comments:

Post a Comment