kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Wednesday 20 March 2013

bukan mudah seperti ABC

maybe here we can not be together as friends. but I always pray for you to always be blessed by God. all the memories that we create is the life for me to smile.


MR BRUNO MARS 
its him
PETE GENE HERNANDEZ 
'when i was your man'
lagu ni amad amad dashat siaa. hahaha. memang syok kalau dengar. lirik dia. tambah lagi dengan suara bruno mars. memang sedih ok :(

'locked out of heaven'
lagu ni ada makna lain dalam hidup aku sebenarnya. haha. lagu rancak ni yang buat aku move on sampai hari ni. 
THANKS GENE 






No comments:

Post a Comment