kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Sunday 29 July 2012

take it!! this is for u!


tiada apa perlu ku katakan selain dari sakit ditinggalkan oleh kenangan...
perlu ke kau selfish dan fikir perasaan kau je kak? ada kau tanya kenapa aku lakukan semuanya itu? ade ke kak? kau pk 4tahun tu apa? saje aku buang masa dengan kau..sejujurnya, ini bukan ungkitan..tapi kenyataan menunjukkan keikhlasan aku sebab aku emang takkan minta dibalas ataupun kau harus ganti semuanya..perlu ke kau letakkan kesalahan itu pada aku? fine...aku bersalah..aku minta maaf...aku ada dua pilihan...samada kehilangan kau dengan kekecewaan...ataupun dituduh oleh kau dan kehilangan kau? kau tak kenal siapa dia...aku lebih mengenainya..dia boleh buat apa sahaja...memang kau tak pernah nampak dia seorang yang berani...aku ni penipu? fine dear! now u can go..!! shit damn!!

JANGAN FIKIRKAN SESEORANG ITU 
TENTANG MASA SILAMNYA
FIKIRKAN DIA
PADA HARI INI
KERANA MUNGKIN
HARI INI DIA LEBIH BAIK
DARI
MASA SILAMNYA.

No comments:

Post a Comment