kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Monday 30 July 2012

kenapa sekali lagi????

kenapa mesti aku kena buat pilihan lagi? aku rasa dah cukup tepat...aku dah pilih chef..same-2 ngn nad and adekk..tapi kelas nad kena tuka kat tempat lain...so selama ni ...naik teksi 3 orang.. rm 500...tom2 lah..kan ada papa nad and abh adekk...so now bila diorang dah pindah tempat lain..takkan abah aku nak bayar rm500?? sorang ...!! gilar lahh! keputusan aku samada hostel? berhenti? ataupon naik train? aku pun tak pasti..mak mesti tak bagi aku naik train..apa lagi dok hostel..lagilah..takkan berhentiiiii! aku dah taknak sambung mana-mana lagi..tolonglah.. kat segi ni pun lambat nk ok dengan kawan-2... koz aku amik ni memang susah,....tapi..minat jugalah...ada gak yang aku tahu...peninglah macam ni...ishish..! 

seseorang...

tolonglah 

aku 

:'( 

No comments:

Post a Comment