kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Saturday 28 July 2012

gembira tidak bermakna bahagia







 aku ada kehidupan baru aku tanpa kau.. aku dah study...aku dah ada kawan baru..yang aku yakin..mereka lebih menghargai aku berbanding kau...walaupun aku tahu..aku memang tak boleh membenci kau dan melupakan persahabatan kita.. walau sejauh mana aku mencuba..walau sekuat mana aku melupakan.. engkau tetap kawan / kakak yang pernah hadir dalam hidup aku.. yang pernah memberikan pelbagai memories yang aku rasa, takkan ada liquid dan pemadam yang boleh padam semuanya ..sebab aku jenis menghargai insan yang pernah memberikan bantuan dalam hidup aku..aku tak ego..aku tak selfish..malah, aku berterima kasih..atas apa yang telah engkau beri..mungkin masih ada peluang..mungkin hanya 1% sahaja.. aku tidak berharap..yang aku harapkan, agar kau bahagia..dan berjaya setiap apa yang kau lakukan.. insyaallah, satu hari nanti kita bertemu dan padamkan semua dendam..

No comments:

Post a Comment