kenangan kita tu aku simpan dalam tanah..dan terlalu dalam..lepastu aku lupa aku tanam mana..sorry..memories tu tak hilang

sm in my heart *♥*

My photo
bukit mahkota, Malaysia
I am me .. I am proud to be myself .. I am cheerful. I love my family ..

Sunday 29 July 2012

kawan baru :) dunia baru

ni semua gambar masa kat pulau indah :) and kat segi kolej pon ada...baru sekarang aku updatekan? aku sibuk dekat twiter :D hehehehe...lagipon hati tengah parah dengan seseorang :) aku pon dah jalani hidup yang baru tanpa dia..pape pon best sangat masa dekat pulau indah :) walaupun aku tak selesa sket...tapi ada, SHOBA,NISHA, ILA, YAYA, CHA,, :) masa kat bilik jelah best ..masa kat kitchen its like hell for me :D hahahaha...so terima kasih korang sebab sudi berkawan dengan aku budak baru ..


ok ...ni kawan aku..aku panggil dia ila..dia yang mula-2 cakap macam2 :) walaupon 1st day aku tak cakap dengan dia :)


ok... ni yayaa :) susah mula-2 nak cakap dengan dia..tapi lama-2 ok :) heheheheehe...


ok... ni cha.. :) cha dan yaya adelah kembar..so for me..mereka sama...sweet twinss :P


 kiri --- ILA ...tengah--- SHOBA... kanan--- SYUHADA :P hehehehe...shoba dah macam mak tiri bagi kitaorang ..hahahah


kiri yaya, cha...NISHA dan aku :) tu lah nisha atau pon ANAK MANJA :p hahahaha 

No comments:

Post a Comment